O nas

Exchange Group

Główną domeną naszej działalności jest skup i sprzedaż walut. Od początku naszego istnienia na rynku staraliśmy się zapewnić najwyższą jakość usług - tak, by nasi Klienci mogli korzystać z nich z maksymalną wygodą. Dzięki temu, że zawsze dostosowujemy się do ich potrzeb i bierzemy pod uwagę warunki panujące na lokalnym rynku – dziś stanowimy jedną z najbardziej rozpoznawalnych, stabilnych marek w swojej branży.

Nasze punkty wymiany walut to pomieszczenia gwarantujące bezpieczeństwo transakcji. Ich jednolity wystrój, usytuowanie w najatrakcyjniejszych i najnowocześniejszych centrach handlowych w kraju sprawiło, że przez lata zdobyliśmy grupę stałych klientów, a nowi wciąż nas odkrywają. Dbając o konkurencyjność i wiarygodność gwarantujemy im najlepsze ceny, zarówno skupu, jak i sprzedaży walut znajdujących się w naszej ofercie. Nie pobieramy prowizji za przeprowadzone transakcje.

Gwarantem naszego sukcesu jest także aktualizacja cen w czasie rzeczywistym, według kursu międzybankowego oraz stała obserwacja lokalnej konkurencji. Największym atutem są zaś nasi pracownicy, wykwalifikowana kadra, starannie przygotowana do rzetelnej i profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenia

Nasze szkolenia charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym opartym na wiedzy teoretycznej i na bogatych własnych doświadczeniach wykładowców. Są jednocześnie bardzo skuteczne ze względu na bardzo wysokie umiejętności prezentacyjne i komunikacyjne wykładowców oraz ich znajomość branży.

Kapitał Ludzki

Wizerunek Exchange Group kreowany jest dzięki zaangażowaniu i kompetencjom jej pracowników, w każdym zakątku kraju. To właśnie oni wyznaczają tempo i kierunki rozwoju firmy, oni budują jej sukces. Aby utrzymać zaangażowanie i efektywność pracy całej struktury, nieustannie dbamy nie tylko o podnoszenie kwalifikacji, ale przede wszystkim o zapewnienie przyjaznych warunków pracy. Jednym z naszych największych atutów jest oparcie systemu wynagradzania, zatrudnienia i samego funkcjonowania firmy na dialogu z kadrą. Gwarancja stabilności zatrudnienia w firmie o silnej pozycji na polskim rynku owocuje zespołem profesjonalnych pracowników, cechującym się małą rotacją, co w dzisiejszych czasach jest niewątpliwym plusem.

Ostatnie lata to okres dynamicznego rozwoju firmy, również sytuacji kadrowej. Do końca 2008 roku w Exchange Group pracowało 75 osób. Planowana ilość pracowników, którzy jeszcze w tym roku znajdą u nas zatrudnienie to 115 osób, co stanowi wzrost o 55% i jest bezpośrednio związane z rozwojem sieci naszych placówek oraz poszerzeniem zakresu działalności firmy.

Dzięki gwarantowanym pakietom szkoleniowym stale podnosimy kwalifikacje naszych pracowników, dając im tym samym możliwość nabywania niezbędnych uprawnień. Dużą wagę przywiązujemy również do komunikacji wewnątrz naszych struktur, która służyć ma wymianie informacji i doświadczeń, a także integracji oddalonych od siebie nieraz o setki kilometrów pracowników. Tworząc lojalny, utożsamiający się z firmą zespół nigdy nie zapominamy, by stwarzać mu najlepsze warunki i dbać o komfortową atmosferę pracy.

Efektywność naszych pracowników jest dodatkowo zwiększana poprzez program Tajemniczego Klienta. Pomaga on zrozumieć oczekiwania potencjalnych klientów, a nam odpowiednio dostosować program wykładów dotyczących profesjonalnej obsługi.

Cele i Plany

Od początku działalności naszej firmy naszym celem było dostosowanie oferty do potrzeb rynku i wyjście do klienta, którego pozyskamy dzięki najwyższej jakości swoich usług i zatrzymamy utrzymaniem tych standardów. Mając na względzie niezmienną prawdę, iż największego nakładu pracy wymaga zachowanie pewnego status quo, pragniemy nie tylko pozostać liderem pod względem wyników finansowych i standardów pracy. Dla każdego z obszarów naszej działalności ustaliliśmy cele merytoryczne i finansowe, które stanowią odzwierciedlenie naszych ambicji przewodzenia w branży. Stąd też nasza chęć ciągłego rozwoju, inwestycja w kierunku uatrakcyjnienia i zróżnicowania naszej oferty i zainteresowanie stałym podnoszeniem kwalifikacji kadr. Wszystko to służyć ma jednak celowi towarzyszącemu nam od początku istnienia – by nasza propozycja była odzwierciedleniem potrzeb, preferencji i oczekiwań klientów.